اکانت اینستاگرام خود را چرا بیزینسی کنیم؟

اکانت اینستاگرام و اینکه از چه نوعی باشد مسأله مهمی برای واحدهای صنفی که علاوه بر فضای فیزیکی در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام فعالیت دارند، است. در این ویدئو جناب آقای روزبه بدیع زادگان، مشاور امور تبلیغاتی و تولید محتوا در این خصوص صحبت می کنند. ضمناً درباره ابزارهای تبلیغ در فضای مجازی نیز در گذشته جناب آقای بدیع زادگان صحبت نموده اند که پیشنهاد می گردد واحدهای محترم صنفی حتماً آن را مشاهده نمایند.

در سرفصل قبلی در خصوص روش های تبلیغات در فضای مجازی مطالبی ارائه شد. در این بخش، از اینستاگرام به عنوان یکی از معروف ترین رسانه های اجتماعی صحبت می کنیم. ممکن است شما در این شبکه اجتماعی صفحه داشته باشید و حجم زیادی از اطلاعات را دریافت کنید. همچنین، شما می توانید ویترینی داشته باشید و محصولات خود را ارائه کنید. بنابراین انتخاب نوع اکانت اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است.

بازار هدف:

شما با توجه به تجربه کاری که دارید، باید بازار هدف خود را بشناسید. همچنین، باید مشخص باشد که بازار هدف شما در چه بازه سنی قرار دارند؟ چه جنسیتی دارند؟ چه سطح تحصیلاتی دارند؟ و اینکه چه تمایلاتی دارند؟ این موارد شما را در انتخاب نوع اکانت اینستاگرام متناسب با فعالیتتان راهنمایی می کند.

مزایای بیزینسی نمودن اکانت اینستاگرام:

در فضای اینستاگرام هم این اتفاق افتاده است. یعنی وقتی شما اکانت اینستاگرامی خود را بیزینسی می کنید، این اطلاعات در اختیار شما قرار می گیرد. اینکه چه کاربرانی شما را دنبال می کنند؟ این افراد از چه بازه سنی و با چه جنسیتی هستند؟ چه مطالب و اطلاعاتی برای آنها جذابیت دارد؟ آنها در چه زمانی بیشتر در این رسانه فعالیت دارند؟ وقتی شما این اطلاعات را داشته باشید، می توانید متناسب با این اطلاعات، محصولات خود را عرضه کنید. 

بنابراین:

اولاً باید اکانت اینستاگرامی خود را به حالت بیزینسی تغییر دهید. ثانیاً باید دائماً بر اساس سلایق و تمایلات کاربرانتان، محصولات خود را به آنان ارائه کنید.

سخن آخر:

از اینکه از سایت ما بازدید کردید سپاسگزاریم. اصناف پلاس، رسانه آموزشی مرکز آموزش و مطالعات حقوقی و اقتصادی اتاق اصناف شهرستان شمیرانات است. همه روزه می توانید با مراجعه به این سایت، از مطالب آموزشی ارائه شده بهره مند شوید.