سنجاق چطور کار می کند؟

سنجاق یک بازار آنلاین خدمات است. که توسط آن شما می توانید به مشتریان اطراف خود دسترسی پیدا کنید. به آن‌ها قیمت بدهید و آن‌ها را مشتری وفادار خود کنید. سنجاق کمک می کند زمان های خالی برنامه هفتگی خود را پر کنید و اگر تازه کار هستید، یک شروع خوب را تجربه کنید. در ابتدا باید دانست که سنجاق چطور کار می کند؟ در این سنجاق 1- سفارش خود را ثبت می کنید 2- پیشنهاد قیمت متخصصان را دریافت می کنید و 3- بهترین متخصص را انتخاب می کنید.

در این ویدیو آقایان فرید آیت و امیر پارسامهر بنیان گذاران استارت آپ سنجاق (نیازمندی های آنلاین حوزه خدمات فنی ) ما را بیشتر با این اپلیکشن آشنا خواهند کرد.

سنجاق، فضایی نوین برای تبلیغات خدمات فنی:

این قسمت از ویژه برنامه کاربن، به بررسی فعالیت یکی از استارتاپ های حوزه ارائه خدمات فنی پرداخته است. سنجاق، کسب و کاری است که فضایی را برای تبلیغ ارائه کنندگان خدمات فنی فراهم می کند. در گذشته بسیاری از واحدهای صنفی، تبلیغات و آگهی خود را به روزنامه ها می سپردند. در حال حاضر، تبلیغ محصولات و خدمات بیشتر از طریق سایت و اپلیکیشن های آگهی انجام می شود. 

این سایت ها به عنوان نیازمندی های آنلاین فعالیت می کنند. سنجاق هم یکی از این کسب و کارها است که صرفاً در یک حوزه تخصصی فعالیت می کند.

پاسخ به پرسش های مهم :

کاربن در این برنامه تلاش کرده تا به طرح پرسش های مهمی بپردازد. اینکه ایده راه اندازی چنین کسب و کاری چگونه شکل گرفت؟ چگونه این جمع تشکیل یک تیم دادند و چه مشکلاتی برای شروع کار داشتند؟ چرا برای کسب و کارشان این نام را انتخاب کردند؟ در حال حاضر، با چه مشکلات و موانعی مواجه اند؟ آیا سنجاق در مقابل اتحادیه های صنفی قرار گرفته است یا در کنار آنها؟ آیا می توان برخی مشکلات صنفی را از طریق این کسب و کارها حل کرد؟ این ها سوالات مهمی اند که با مشاهده این ویژه برنامه می توانید به پاسخی برای آن دست یابید.

سخن آخر:

از اینکه از سایت ما بازدید کردید سپاسگزاریم. اصناف پلاس، رسانه آموزشی مرکز آموزش و مطالعات حقوقی و اقتصادی اتاق اصناف شهرستان شمیرانات است. همه روزه می توانید با مراجعه به این سایت، از مطالب آموزشی ارائه شده بهره مند شوید.

سنجاق