تولید محتوای درست و اصولی!

تولید محتوای درست و اصولی نکته بسیار قابل توجهی بوده و باید بدانیم که صرفاً زیاد بودن محتوا نمیتواند کاربردی و درست بودن آنرا تضمین کند. در پست قبل جناب آقای سید امیرحسین حسینی نویسنده و پژوهشگر رسانه، از اساتید مرکز آموزش اتاق اصناف شهرستان شمیرانات به جهانی شدن رسانه ها پرداختند و حالا به تولید محتوای درست. 

چرا به دنبال تولید محتوا هستیم؟

این روزها محتوا و تولید آن سهم بزرگی از زندگی و کسب و کارها شده و نمی توان تأثیر آن را نادیده گرفت؛ محتوا ما را آگاه می‌کند، به سؤالاتمان پاسخ می‌دهد، باعث می‌شود در تصمیم گیری بهتر عمل کنیم و کمک می‌کند مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنید و مخاطبان درگیرتان شوند. همچنین بازدیدکنندگان جدیدی به سایت خود آورده و درنهایت، درآمدتان را افزایش دهید.

تولید محتوا هسته اصلی بازاریابی:

بهتر است بگویم اگر شما محتوایی تولید نکنید، از قافله عقب خواهید ماند. نکته حائز اهمیت این است که در عصر اینترنت، تولید محتوا هسته اصلی هر استراتژی بازاریابی خوب و عمل نهایی بازاریابی است. و در این مسیر توجه به نکاتی مانند تاریخ انتشار، موضوع، فرمت و چارچوب محتوا و همچنین اینکه رسانه مورد هدف ما چیست از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیریت تولید محتوا با توجه به آمارها :

ورزشکاران جمله معروفی دارندکه می گویند” نیازی نیست شما زور بزنید و انرژی زیادی صرف کنید. مهم این است که در جای مشخص و در زمان مشخص، مقدار مشخصی نیرو وارد کنید” در فضای مجازی هم همین طور، باید کیفی کار کنیم و بدانیم چه زمانی و در کجا فعالیت داشته باشیم. اگر در فضای مجازی کار می کنید، با توجه به آمارهایی که دارید، باید فعالیتتان را مدیریت کنید.

اهمیت زمان و نوع مطلب در تولید محتوا:

گاهی اوقات نیاز نیست حجم زیادی محتوا تولید کنید. زمان انتشار باید برای شما اهمیت داشته باشد. همچنین باید توجه شود که چه مطلبی را در آن بستر یا شبکه اجتماعی منتشر می کنید. چگونه تولید کردن محتوا نیز مهم است و باید با هدف شما و آن شبکه اجتماعی تناسب داشته باشد.

درست تولید محتوا کنیم
و سخن آخر:

از اینکه از سایت ما بازدید کردید سپاسگزاریم. اصناف پلاس، رسانه آموزشی مرکز آموزش و مطالعات حقوقی و اقتصادی اتاق اصناف شهرستان شمیرانات است. همه روزه می توانید با مراجعه به این سایت، از مطالب آموزشی ارائه شده بهره مند شوید.