مشتری مداری و مسیر آن همواره به جهت اهمیت آن برای کسب و کارها و واحدهای صنفی یکی از سرفصل هایی است که به صورت پیوسته به آن می پردازیم. در این گفتار، جناب آقای دکتر ابراهیم وکیل، دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی، در خصوص مسیر مشتری مداری صحبت خواهند نمود. تا انتهای این گفتار همراه ما باشید.
داد و ستد یا خرید و فروش، مبادله بین انسان با انسان است. همین مقدمه به خوبی مشتری مداری و مسیر آن را برای واحدهای صنفی و کسب و کارها روشن می نماید. بهترین محصولات هم نمی توانند بدون دخالت انسان مبادله شوند. پس، نه تنها کیفیت پیشنهادتان قضاوت می شود، بلکه شما هم به عنوان فروشنده قضاوت خواهید شد.
شما باید بتوانید انگیزه های واقعی مردم برای تهیه یک محصول را به خوبی و به موقع درک کنید. در این صورت، می توانید این قضاوت ها را مدیریت کنید. با همین نکته مهم و انجام آن، می توانید نیمی از موضوع مشتری مداری و مسیر آن را طی کنید.
از اینکه از سایت ما بازدید کردید سپاسگزاریم. مشتری مداری و مسیر آن موضوع مهمی است. با کشف درست و شناخت از مقتضیات روز می توان مسیر مشتری مداری را به خوبی ترسیم نمود. اصناف پلاس، رسانه آموزشی مرکز آموزش و مطالعات حقوقی و اقتصادی اتاق اصناف شهرستان شمیرانات است. همه روزه می توانید با مراجعه به این سایت، از مطالب آموزشی ارائه شده بهره مند شوید.
تهران، شمیران، بلوار اندرزگو، 35 متری قیطریه (مقابل پارک قیطریه)، کوچه حدادنژاد، بن بست املاک، پلاک 2، طبقه 5، واحد 11
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه | 8 الی 15:30
ارتباط با پشتیبانی: 09960751087 | 22215420-021
تهران، شمیران، بلوار اندرزگو، 35 متری قیطریه (مقابل پارک قیطریه)، کوچه حدادنژاد، بن بست املاک، پلاک 2، طبقه 5، واحد 11
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه | 8 الی 15:30
ارتباط با پشتیبانی: 09960751087 | 22215420-021