لورآل یک نام تجاری موفق

لورآل یک نام تجاری موفق است. در این خصوص سرکار خانم سنبل بهمنیار، مترجم کتاب سلاطین نام های تجاری و شف و مدرس شیرینی پزی مدرن بیشتر صحبت خواهند نمود.

ظهور:

هر یک از نام های تجاری، فرمول خاصی برای موفقیت داشته اند. در مجموعه ویدئوهای سلاطین نام های تجاری، از رموز موفقیت برخی نام های تجاری بزرگ بحث می شود. در این بخش، به رموز موفقیت برند لورآل می پردازیم. مؤسس این شرکت اوژن شوئلر بود. این شرکت در سال 1907 و در کشور فرانسه شروع به کار کرد. با این شعار: «برای اینکه شما شایستگی آن را دارید».

نوآوری ها:

یکی از مسائلی که می تواند باعث پیشرفت کسب و کارها شود، نوآوری و خلاقیت است. وقتی یک کسب و کار دست به نوآوری می زند، می تواند کالایی بدون رقیب را به بازار عرضه کند. همین نکته باعث می شود که آن کسب و کار بتواند سهم بیشتری از بازار بدست آورد. لورآل هم کار خود را با نوآوری توسعه داد. این شرکت اولین رنگ موی شیمیایی را ابداع کرد. همچنین، این شرکت اولین شامپوی بدون صابون را ارائه کرد.

توسعه کسب و کار:

یکی از کارهای بسیار مهم لورآل، خریدن شرکت های بزرگ و ایجاد نام های تجاری جدید بود. در حال حاضر، برندهای معتبری تحت تملک این شرکت هستند. از جمله لانکوم، رالف لارن، گی لاروش، می بلین، جورجیو آرمانی و چندین برند مشهور دیگر. اما یک سؤال مهم. اگر به شما بگویند در یک حوزه با نام های تجاری مختلف فعالیت کنید، پاسخ شما چیست؟ جالب است بدانید که لورآل این کار را انجام داده است. این شرکت با این استراتژی، بین تیم های بازاریابی خود رقابت ایجاد کرده است. شاید به همین خاطر است که می گویند: «لورآل بزرگترین رقیب خودش است».

تأکید بر هویت ملی برند:

بسیاری از شرکت ها از ترس اینکه در بازارهای بین المللی ناکام بمانند، بر هویت ملی خود تأکید نمی کنند. اما لورآل تمام تلاش خود را برای حفظ هویت ملی برندهای زیر مجموعه اش انجام داده است. اگر به لوگوی می بلین و لانکوم توجه کنید، می توانید به این نکته پی ببرید. در نشان تجاری لانکوم، به شهر پاریس اشاره شده است. همچنین، نشان تجاری می بلین هم نشان دهنده ارتباط این برند با نیویورک است.

سخن آخر:

از اینکه از سایت ما بازدید کردید سپاسگزاریم. اصناف پلاس، رسانه آموزشی مرکز آموزش و مطالعات حقوقی و اقتصادی اتاق اصناف شهرستان شمیرانات است. همه روزه می توانید با مراجعه به این سایت، از مطالب آموزشی ارائه شده بهره مند شوید.