راز فروشنده موفق

راز فروشنده موفق بودن در چیست؟ فروشنده موفق کیست و چه خصوصیاتی میتوان برای فروشنده موفق بر شمرد. ما در مرکز آموزش اتاق اصناف شهرستان شمیرانات به این موضوع خواهیم پرداخت. در برنامه های قبلی جناب آقای دکتر ابراهیم وکیل دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی درباره لجبازی نکردن در مدیریت کسب و کار  نکاتی را بیان نمودند و در این ویدیو درخصوص راز فروشنده موفق خواهند گفت.

فروشنده موفق کیست؟

سرمایه اصلی هر کسب و کاری نیروی انسانی آن است پس آشنایی با ویژگی های یک فروشنده خوب از نکات مهمی است که میتواند در بحث فروش و یا تیم فروش بسیار کمک کننده باشد. یک فروشنده موفق به دنبال ارتقاء مهارت خود و در نتیجه فروش بهتر و بیشتر است.

راز فروشنده موفق بودن چیست؟

خرید یا حتی تکرار خرید، جایی اتفاق می افتد که مشتری به فروشنده حس خوبی دارد. برای ارائه خدمات خوب و فروش بیشتر، یک راز وجود دارد. این راز، صمیمیت ارتباط میان فروشنده و مشتری است. چطور توقع دارید با برخورد طلبکارانه و عبوس، بتوانید مشتری را جذب کنید. برعکس، خوش خلقی و توجه به مشتری می تواند تجربه خوبی را از خرید رقم بزند.

تأثیر خوش خلق بودن در فروش موفق:

این موضوع باعث می شود که حتی دوری راه هم برای مشتری اهمیت خودش را از دست بدهد. شما مسافت زیادی را طی می کنید تا به فروشگاه مد نظرتان برسید. با اینکه ممکن است شما بتوانید کالای مورد نظر خود را از فروشگاه نزدیک تری تهیه کنید. رازی که در این موضوع نهفته، چیست؟ 

از دیگر خصوصیات مطرح شده برای فروشنده موفق:

موارد مهمی که میتوان ذکر کرد، داشتن اطلاعات و دانش کافی از کالا، علاقه مند بودن به فروش و ارائه صحیح و حرفه ای محصول است. و البته در کنار این نکات، داشتن ادب و وجدان کاری، خوش بینی، زیرکی، اشتیاق، مدیریت  زمان، استقلال داشتن، درک خوب و داشتن سماجت به اندازه و…. همه و همه می تواند تاثیر بسزایی در این زمینه داشته باشد. 

سخن آخر:

از اینکه از سایت ما بازدید کردید سپاسگزاریم. اصناف پلاس، رسانه آموزشی مرکز آموزش و مطالعات حقوقی و اقتصادی اتاق اصناف شهرستان شمیرانات است. همه روزه می توانید با مراجعه به این سایت، از مطالب آموزشی ارائه شده بهره مند شوید.

فروشنده موفق