اینستاگرام و کاربری های آن

اینستاگرام و کاربری های مفید آن امروزه برای اکثریت جامعه و بخصوص صاحبان کسب و کارها و واحدهای صنفی واضح است. مرکز آموزش اتاق اصناف شهرستان شمیرانات به سراغ این موضوع مورد توجه رفته و در ادامه خواهیم دید که جناب آقای سید امیرحسین حسینی نویسنده و پژوهشگر رسانه در اینباره توضیحات مفیدی را ارائه خواهند داد.

اینستاگرام چیست؟

در ابتدا برای شروع بد نیست کمی در مورد خود اینستاگرام Instagram گفته شود.اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیو استفاده می شود. یکی از پر استفاده ترین پلتفرم های دنیا است که امروزه بسیار در حیطه کسب و کارها مورد استفاده است.

اینستاگرام ابزاری مهم در فضای مجازی:

یکی از ابزارهایی که به کمک آن می توانید در فضای مجازی تبلیغ کنید، فعالیت در برنامه اینستاگرام است. اما چند نکته بسیار ساده و البته بسیار مهم برای فعالیت در این فضا وجود دارد. وقتی می خواهید در اینستاگرام تبلیغ کنید، قبل از هر چیز باید صفحه شما عمومی باشد. یعنی همه بتوانند مطالب و تصاویری که از محصولاتتان منتشر می کنید را ببینند.

اهمیت نوع صفحه شما در اینستاگرام:

فعالیت تبلیغی و تجاری در صفحه ای که شخصی است امکان بازدید عمومی ندارد، علاوه بر این، باید سعی کنید تا بیشترین تعامل را با مخاطبین تان داشته باشید. یعنی تمام سعی خود را انجام دهید تا بیشترین لایک و کامنت را بگیرید. در این صورت، شانس شما برای رفتن به صفحه اکسپلور و پست های پیشنهادی اینستاگرام بیشتر می شود. 

دیده شدن در فضای مجازی:

نکته بسیار مهم دیگر آن است که باید کاربری صفحه خود را به حالت بیزنس یا تجاری تغییر دهید. با این کار شما می توانید دسته بندی فعالیت خود را تعیین کنید. شما می توانید مطابق با همان دسته بندی که انتخاب می کنید، فعالیت داشته باشید. این موضوع باعث می شود که صفحه اینستاگرام شما بیشتر و بهتر دیده شود و محتوای شما تأثیرگذارتر و کاربردی تر شود. 

در یک جمع بندی:

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی است که نه تنها ارتباط بین افراد را برای به اشتراک گذاشتن تصاویر دلخواه شان بین دوستان و آشنایان آسان کرده بلکه یکی از بهترین راه ها برای نمایش فرهنگ کاری کسب‌ و کارهاست. همچنین فضایی مناسب برای نشر محتوا جهت آگاهی از برندتان و یکی از بهترین شبکه‌ها برای افزایش فروش است.  

و سخن آخر:

از اینکه از سایت ما بازدید کردید سپاسگزاریم. اصناف پلاس، رسانه آموزشی مرکز آموزش و مطالعات حقوقی و اقتصادی اتاق اصناف شهرستان شمیرانات است. همه روزه می توانید با مراجعه به این سایت، از مطالب آموزشی ارائه شده بهره مند شوید.

اینستاگرام و کاربری ها